2009. november 25., szerda

A kezdet:)

Kedves látogató! Sok gondolkodás után(ezek főleg spanyol órán voltak) barátaim bíztatására létrehoztam saját blogomat:P Persze sok kritikát is kaptam 'ugy se lessz kitartásod hozzá' stb.Ezekre szeretnék rácáfolni és tényleg 1 olyan blogot működtetni amin tényleg mindenki jó szórakozik, tehát 2009 11. 25-én este 22:15-kor hivatalosan is elindult a blog:)

Mik a céljaim?
Aki ismer tudja h elég sok vicces illetve zűrös dolog történik körülöttem.Remélem ezek megosztásával örömet szerzek nektek illetve a tanulságot is levonhatjátok.

Röviden magamról:
Fülöp Tamás vagyok. 1993 április 20-án születtem, 7éve focizom. LÖBÖk: Fenyő Bazsi Szárnysegédem: Ökrös Tamás

Ennyivolt a kezdés, hamarosan folytatás következik:)thx!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése