2009. december 10., csütörtök

CICCCAAAAA!;)

Nos nyilván veletek is fordult már elő h 1 roppant idegesítő szemény zaklatott titekett msnen. Ilyenkor kiborul a bili és az ember elkattan. az egész hetes idegességkijön és 1 személyre ráhárítódik.Én a lehető legrosszabb fajta emberrel beszéltem. had rendszerezzem: ez az élőlény a 'nők' családjába a 'rondák' nemzetségébe és a 'pasizóksak' fáján belül a 'szánalmasok' alafajába tartozik. Szóval 1 természeti katasztrófa.jah és ami a legrosszab holt buta , de had konstatáljam:
vivien üzenete:

szijjja
Saját üzenet:

szia
Saját üzenet:

ki vagy?
vivien üzenete:

hát tod a barátnőm pasit keres magának és engem kért meg hogy keresek neki
vivien üzenete:

és hát tom elég hülyén hangzik
vivien üzenete:

de hát....
Saját üzenet:

eléggé
vivien üzenete:

de látom szerelmes vagy
vivien üzenete:

ugye ?
Saját üzenet:

nem
vivien üzenete:

ja
vivien üzenete:

mert kint van a sziwecske
vivien üzenete:

ám mizujs vd ??
Saját üzenet:

az csak a mezszámomnak
Saját üzenet:

semmi
Saját üzenet:

de ki vagy vagy honnan ismerlek láttuk már valaha 1mást?
vivien üzenete:

nem ...... mondom hogy csak ezért vettelek fel....
vivien üzenete:

baj ?
vivien üzenete:

ha igen akk mondd
Saját üzenet:

nem
vivien üzenete:

én megértelek
vivien üzenete:

vivien üzenete:

oksy
Saját üzenet:

csak ki aza a barátnőd?
vivien üzenete:

ennek viszont örülök
vivien üzenete:

belinkelem oksy ?
Saját üzenet:

ok
vivien üzenete:

(a linket szemeitek egészsége miatt inkább nem teszem közzé)
vivien üzenete:

na milyen ?
vivien üzenete:

szegényre majdnem mindegyik pasi azt mondja hogy milyen ronda
Saját üzenet:

mert az
vivien üzenete:

jaj :
vivien üzenete:

mondjuk nem egy szépség
vivien üzenete:

ám bejelöltelek iwiwen
vivien üzenete:

nem baj ??:
Saját üzenet:

nem
vivien üzenete:

oksy
Saját üzenet:

hát bazmeg
vivien üzenete:

mi van ?
Saját üzenet:

még te rondázod abarátnődet?
Saját üzenet:

hát neharagudjál
vivien üzenete:

kinek mi
Saját üzenet:

bazmeg ez senkinek
vivien üzenete:

dedededede
Saját üzenet:

te csimpánzokkal randizol?
vivien üzenete:

hahahaha
vivien üzenete:

és te ?
Saját üzenet:

én csajokkal akik néznek ki valahogy meg akikkel hajlandó lennék végigvonulni az utcán de az ilyenekkel 1 sötét sikátorban sem nagyon mutatkoznék még úgy se ha kapucni van a fejemen baszod
vivien üzenete:

ez van ...
vivien üzenete:

mondom kinek miiiiiiii
Saját üzenet:


Saját üzenet:

de így ti 2en a barátnőddel mégis h gondoltátok? nem vagyok én se 1 olyan kibaszott jó pasi de azért legyen már bennetek 1 kis realitás könyörgöm
Saját üzenet:

szerinted 1 súlycsoportban vagyunk?
Saját üzenet:

tükör van otthon nézzd 1 darabig aztán rájössz
vivien üzenete:

figyi ám a labda is mögöttem volt
vivien üzenete:

de mind
Saját üzenet:

mlyen labda?
vivien üzenete:

láccik hogy azt meg nem veszed észre
vivien üzenete:

az amin szokás tornász ni
vivien üzenete:

peddig marha nagy
vivien üzenete:

de ugylkátszik te vak vagy
Saját üzenet:

és akkor mivan ha ottvan a labda?
vivien üzenete:

totál
Saját üzenet:

lehet de legalább nem vagyok rondaXD
vivien üzenete:

higy amit akarsz
vivien üzenete:

hát mondom kinek mi
vivien üzenete:

..
Saját üzenet:

és mivan azzal a kibaszott labdával?
vivien üzenete:

ne írogass már ..........
vivien üzenete:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Saját üzenet:

jólvan szépségem szervusz
20:53:38 - vivien ... úgy tűnik nem elérhető, az üzeneteidet akkor kapja meg, ha belép

De miért volt fontos h a labda mögötte van?:| vajon azthittem összekevertem a labdával? mondjuk meg van rá az esély! Fenyőnek(róla később írok) a hozzászólása tetszett a leginkább:végülis enyi erövel apád se kopaszodik csak a fal fehér.Igen. Szóval kérlek titeket ne fogjátok testetek idomtalanságait(ha vannak) 1 labdára vagy akármi másra.Azthiszem erről a beszélgetésről nem lehet sokat írni.Hiszen minden normális ember 1 véleményen van velem: ég óvjon mindenkit a hasonló lányoktól.Mert ezek a lányok nem csak elöttünk és a társadalom előtt alázzák meg magunkat, hanem ami a legrosszab önmaguk előtt is!És én erre köszönöm nem vagyok kíváncsi!Egy fáradt csütörtökön 1 ilyen trauma után csak ennyi fért bele:) köszi az olvasást;):) suit up and drink a scotch!;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése