2009. december 6., vasárnap

Emlékeztek amikor..?

Emlékeztek amikor az iskolában 1 rézfúvós zenekar játszott?:D 1 hete se történt az egész. Szóltak nekünk h 5.óra helyett koncert lessz.Mi persze örültünk neki hiszen jobb mint a nyelvtan óra.Ekkor még nem tudtuk milyen látványban lessz részünk:D Elkezdődöttt a koncert, gondolhatjátok nagyon izgalmas volt... A felét azzal töltöttük h elijesszünk 1 legalább 2 cm nagyságú lepkét ugyanis a melletem ülő Fruzsi rettentően félt ettől a zabolázatlan vérszomlyas teremtménytől. Ez hangos sikításokkal és 'zavard el a lepkét Fülöp' felkiáltásokkal adta a világ és a körülötte ülők tudtára. A koncert kezdet véget érni már készülődtem arra h gyorsan kijussak a teremből és még a Fruzsinak is sikerült megmenekülnie a borzalamas lepke elől.Ekkor következett be. A rézfúvósok nekiálltak menetelni a díszteremben és kérték h a közönség is csatlakozzon. Ki az a szégyentelen aki 1 rézfúvós együttessel akar végigvonulni a dísztermen az egész evfolyam előtt? 4 osztálytársam felállt az első sorból... 3on nem lepődtem meg ,de 1 emberen nagyon:|ő volt az aki elsőként beállt a 'megalázómentebe'. Ki kell h mondam... Ökrös Tamás a szárnysegédem volt az. Nos másfél percig vonultak a díszteremben kürölöttük zene és röhögés. 3 Ember arca sugárzott a boldogságtól h 'húú én vagyok a fasza gyerek szerepelek az iskola előtt' 1 embernek leesett h mit csinál... Szerencsére ez is az Ökri volt. Mikor kijutottunk a díszteremből megkérdeztük miért is csinálta ezt? Sajnos nem tudott értelmes választ adni megmagyarázhatatlan tettére. Az alap story ez. Kicsit gondolkodtam ezen az egész dolgon. És 1 fura dologra jöttem rá. Ökrinek fel kellet állnia és akár mennyire ciki volt végig kellet vonulnia.H miért? ez nagyon egyszerű! Szükségünk van az ilyen dolgokra hiszen ezeken nevetünk 1 jót. Ez semmit nem vesz el Ökri érdemeiből! Én is csinálok néha pár megmagyarázhatatlan fura dolgot. És ha valaki nevet rajta 1 jót és talán kicsit jobb lessz a napja vagy a kedve akkor már megérte. És kell a nevetés a Leőweybe hiszen egyre rosszabb a morális helyzet. Közeleg a félév mindenki stresszes a jegyek miatt, ráadásul úgy hallottam h a vérében csoportosúló nikotinra vágyó fiatalokat is tanárok zavarják rendszeresen. És ezek adolgok lesznek szép emlékek sok év múlva! Ez a Leőwey szelleme(az amiről az igazgatónő beszél, nem az amelyik a bagolyvárban a fiúvécében kísért).Ökri köszönjük h megnevettettél minket;):D és az olvasást is köszi pápá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése