2010. január 21., csütörtök

'Felszállot az égre a büszke sasmadár.....'

Felszállot az égre a büszke sasmadár.....Énekelte meg Don Koch Márió 1ik költeményébe.Ez a dal akkor született meg mikor a Don 1 zűrzavros testnevelésórán odaszabadult a zongorához, kipattant ez a remek dal a fejéből és énekelni kezdte.De nem is ez a fontos a Márióról majd írok később ha megengedi:DAz a fontos h ez a nagyszerű dal kiről szól és miért.Igen a mai bejegyzés Fenyvesi Tamásról fog szólni.Mielőtt bebekezdenénk gyorsan felvázolom az osztáyl hierarhiáját(húú de bonyolult szó gyorsan nézz utána az értelmező szótárban mit jelent;) ). Ugye van az Ökrös a Fenyő meg én mi 3an stabil pontok vagyuunk mert naggyából beszámíthatóak vagyunk. Ugyanez nem mondható el a 4. tagról Márióról akit rosszab napjain próbálunk kikerülni illetve nem felhergelni mert rosszul járunk.jahh majdnem elfelejetettem , még ott van az Ármin:D ő az az ember aki a legtöbbet kapja.Márió szinte naponta beletapos a lelkébe,de mindannyian megtesszük ezt néha rosszabb napokon.SOk gyúnynevek is kapott mint pl.:(Gela,Gúla,Búren,Súren,Áres hogy csak alegfontosabbakat említsem)Szóval kitartás Áres 1x úgy is jobb lessz;) (majd az egyetemen max addig itt maradsz....:D)Nah ,de térjünk vissza az alaptémához.Fenyő. hmmm.Ő tipikusan az az ember akinek az életérőkl inkább filmet kéne forgatni mint h leírni ilyen kis dió héban.Sok fejtörést okozott nekem ,de elhatároztam h nem ilyedek meg ettől a kihívástól és élethűen visszadom azt a karaktert akit Fenyőnek hívnak. A sex appeal-je miatt hasonlítjuk sasmadárhoz.Kicsit nagy az orra a többi testrészéhez képest:Dde a nők imádják:DIstenem mindenkinek van olyan testrésze ami nagyobb a normálisnál, nekem is van ,de azt h meliyk testrészem az nem árulom el inkább a fantáziátokra bírom;) főleg a lán......nah haggyuk most a Fenyőről írok:DA történet 2008 nyarán kezdődik.A Fenyvesi és a Fülöp klán eggyüt töltöttek el 1 hetet bulgáriában pár(kb 80) haszontalan Leőweyis diák társaságában:DÍgy visszaemlékezve már ott kezdünk összekovácsolódni,de nem tudtuk még hogy mit fogunk alkotni az iskola falai között.Mindkettőnről elmondható volt már akkor is hogy sosem volt példamutató a magatártásunk sőt:DÉs a tanárokkal sem ápoltunk jó viszonyt.Bekerültünk a Leőweybe, hála isten 1 osztályba.Az osztályból őt , a Fruzsit és félig meddig az Ökröst ismertem.Szóval folyton eggyüt járkáltunk mindenhova.Eleinte 1más mellet is ültünk ezt a tanárok gyenge iegrendszere azonban csak 2 hónapig bírta(most komolyan aki tanári pályára készül az készüljön fel a legrosszabra:D))Szóval a tanárok érthetetlenül gyenge idegrendszerének hála elkerültünk egymásmellől.A tanároknak nem csak gyengék az idegeik de hihetetlenül naívak is. Azt hitték a távolság meg fog gátolni minket a rend bomlasztásában.Szegény ,szegény naív tanárok....Miután rádöbbentek tehetetlenségükre fenegetőzni kezdtek.Természetesen minket ez nem érdekelt.Talán 1 félév se telhetett el amikor mentünk fel a 3. emeletre és szembe találkoztunk a Táborno....akarom mondani Igazgatónővel.Tisztességesen köszöntünk neki.Mire ő: á látom itt van a HÍRES PÁROS. Nem tudom volt e páros vagy ember aki ebben az iskolában ilyen rövid idő alatt ekkora hírnévre tett szert.Sokmindenre lehetünk büszkék de erre főleg:DEgyébként a Fenyő jó srác.Tavaly lányokat megszégyenítő hosszúságú hajjal indította az évet, de szerencsére év végére sikerült rábeszélni 1 rövidebb hajra és megszabadult majdnem derékig érő hajkoronájától amihez annyira ragaszkodott:DSajnos tavaly ősztől tavaszig valamilyen értehetetlen oknál fogva olyan szintű lustaság llett rajta úrrá hogy képtelen volt bejönni Mislenyből Pécsig és hétvégenként időt eltölteni a barátaival.Szerencsére ezt a lustaságot amit állítása szerint szeretett édesapjától 'Chars'-tól örökölt sikerült lekűzdenie és mostmár társaságunk állandó része.Emlékszem amikor elsősök voltunk nyár elején mindig hozott magával 1 tartalék pólót az iskolába és szünetekben átcserélte mert neki nemtetszett az ami rajta volt:D1 biztos a ruháira és azoknak tosztaságára nagyon érzékeny illetve még a hajára is nah.Emlékszem 1x hívtam be városba tudtam h reménytelen h bejöjjön,de azért megpróbáltam.Azt a választ kaptam h azért nem jövök be mert borús az ég és tuti esni fog.kapucniról és esernyőről pedig hallani sem akart.Fura mi?De tudjátok ha valaki 1 embert annyira bír mint én a Fenyőt akkor minden kis hülyeségét el tudja viselni .Nyilván én sem vagyok tökéletes és vannak hülye dolgaim ennek ellenére remélem ő is bír engem:D 1 biztos jól kiegészítjük egymást. Ha én alszom órán ő ébreszt felés elkezd a hülyeségeit uyganez fordítva is igaz:DRettentő sok felé képpen próbáltak meg velünk kiszúrni a tanárok, d emi sose hagytuk.Aki ismeri a Fenyőt az tudja h ő 1 elég válogatós és mértéktartó ember sok tekintetben.Én ezekben a tekintetekben pont az ellentétje vagyok azaz mértéktelen.Ebből azt akarom kihozni h bizony jó ha nekem 1 kis mértéket szab és bizony neki is jó ha néha kicsit több fér bele a kelleténél.Nem állok neki leírni azt a rengeteg sok élményt amit átéltem vele, egész éjszaka gépelhetnék, 1 biztos a Fenyő(hogy fogalmazzam h ne legyen buzis?mégse mondhatom h szeretem...) egy fantaztikus ember aki a társaságában van nem fogsz unatkozni ez tuti.Mindenkinek javaslom h simerje meg és töltsön el vele sok időt ,megéri:DMára ennyi Fenyő LÖB VAGY! Köszi az olvasást remélem tetszett;) Róla volt szó:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése