2010. január 13., szerda

Házibuli!:D

16 évesen az ember már szerez némi tapasztalatot ilyen-olyan dolgokban.Most a házibulikról szerezet tapasztalataimat visszalapozva a fejemben egy megállapításra jutottam.Nem tudom miért , de régikertvárosban vannak a legjobb házi bulik.Talán az lehet az oka h nincs annyira messze a belvárostól mégis megvan az a 'házibuli hangulata' amit talán 1ik város rész sem tud megadni az embernek. Régikertvárosban 2 fontos házibuliközpont van 'A Danci házibuliközpont' és 'A Bazsiházibuliközpont' . Ez a két központ évenete párszor megnyitja kapuit és hihetetlen élményeket és szórakozást biztosít a szerencsés meghívottaknak. Most 1 Danciféle házibuliról lessz szó.Felekeltem szombat reggel és már tudtam h ez a nap más mint a többi nap a héten ma Danci buli!:DEzeknek a bulikank hihetetlen kultusza és feeling-je van. Biztos voltam benne , h jól fogunk szórakozni.Nagy izgalmamban a nap során megittam 4 kávét és 1 redbullt szóval volt bennem coffein rendesen.Oda is értem a buliba 8ra.Ott kiderült, h ismeretlen okok miatt lányok nem lettek meghívva.Ez először ilyesztő lehet,de csak barátok vagyunk és én szigorúan heteroszexuális.(a többiekről nem tudok:D).Lassan megindult az iszogatás a zenehalgatás és egész jó buli hangulat volt.Közös döntésre előkerült a pókerszett is.Sokan jó pókeresnek gondolták magukat,de most ünnepéjesen elárulok valmit:Delnézést mindenkitől, de CSALTAM:D amíg nem figyeltetek én benyúltam a zsetonos dobozba és 1 jóadag zsetont rejtettem a szék és a hátsó felem közé. Ezeket óvatosan kicsempésztem amikor szükség volt rájuk:PMégegyszer elnézést de erről szól a póker.Ezek után jött a legjobb.NINTENDO WII:|:D.A box volt a legnépszerűbb a sportok közül főleg nálam.Keletkezett 1 karakter, ami több volt mint 1 karakter 1 legenda.Meg formálódott a B osztály híres magyartanára. Varga Judit.Ezzel az alcsony, sovány nő karakterrel leiskoláztam szinte Európa összes profi nehézsúlyú boxolóját.Ha 1 menetben 2x kiütnek harmadszorra már nem állsz fel. Varaga Judit felállt.3 ütésből nem lehet 1 túlszteroidozatt mexikóit kiütni.Varga Judit kiütötte.Azthiszem nem kell többet mondanom.Éppen 1 orosz boxoló tehetséget tanítottam meg a Franci felvilágosodásra Varga Judit segítségével(Rocky Balboa és Tyson legyőzése után)amikor valmi rosszat érezttem a gyomromba. gyorsan megnyomtam a pause gombot és kimentem a közeli játszótérre ahol ártatlan kisgyerekek élvezik a fiatalkot szépségét. nos én nem azt tettem.Fist Blood!!3x. Ezek után visszamentem szeretett Wii-m hez és kiterjesztettem az irodalom hatalmát egész európára. ha nemtudod mi az óda a jobbegyens balhorog kombináció csattan rajtad és stb.... szóval nem fogod túlélni megfelelő irodalom tudás nélkül.Én kitartóan boxoltam amíg a többiek engem nézve szépen álomba szenderültek. ezek után én is úgydöntöttem itt az ideje pihenni.3,5fél órát aludtam a kanapén valmilyen fehér állat szőrébe búlyva, több nem ment. Olyan 8 körül letámolyogtam a konyhába és 1 űrült élyszaka után mit csinál az ember?iszik 1 kávét.Nah és a kávé után?Hát persze h NINTENDO WII-zik:DA többiek lassan felébredtek arra h bömböl a wii kiütöttem pár embert kicsit takarítottunk h nehogy a Dancira háruljon minden és utána elhagytuk a buliközpontot.Újból leszögezhetjük , hogy nagyon jó élményekkel gazdagodtunk. Azthiszem abban rejlik ezeknek a buliknak a szépsége h ritkán vannak és ezért már mindenki ki van 'éhezve' rájuk.Szerintem a keddi nap az amikor elmondhattam magamról h tényleg kiphentem ezt a bulit, de 100%-ig megérte! KÖszönjük Danci!(L):D

1 megjegyzés:

  1. Jó bejegyzés lett, és köszi h jöttetek:) A kicsit negatívabb szóváltásunkért pedig bocsi, kicsit ideges voltam az asztal miatt, de azóta beszíneztük filccel, szal már nincs gáz xDDD
    A csalásról meg még beszélünk:D

    VálaszTörlés