2010. május 3., hétfő

Osztálykirándulás:P

Hogy is kezdjem?Nehéz lessz a gondolataimat leíri mert sok dologra kell figyelnem.Többek között arra, hogy senkiről re állítsak be rossz képet vagy még arra , hogy vannak 18 éven aluli olvasóim,de ügyes leszek megígérem;)Kezdjük is el. Elutaztam az osztályommal kirándulni április 30-tól mjájus 1-ig. Már hónapokkal előtte befizettem az összeget, de az utóbbi hetekben hoztam 1 olyan döntést , hogy mégse megyek mert úgy gondoltam nem tudnbám igazán jól érezni magamat.Így utólag visszagondolva a világ bolondja lettem volna ha nem megyek.Szerencsére Ökrös és Búren rábeszéltek h vegyek részt még is. A helyszínek Szeged Kistelek és valmi putris ótvar falu voltak.Péntek reggel koránkeltem kicsit még csomagoltam utána go aranycipó reggeli + kávé , hogy jól induljon a napom.Ezek után felmásztam barbakánhoz ahol az induló volt 8kor. Ökrössel Búrennel és Márióval fél 8kor találkoztunk a boltnál és megvettünk minden féle nedűt amik elegedhetetlenek az osztálykiránduláshoz.Ezeket persze jól elrejtettük a táska mélyre, UTÓLAG RÁJÖTTEM H NEM KELLET VOLNA:)Felszállás a buszra,de várjuk előtte még megittam 1 monstert és gyorsan elszaladtam pisilni:DSzóval helyet foglaltam a buszon Don Koch Márió mellet és elindultunk.Már Mislenynél dugóba kerültünk, de hála isten kis várakozás után tovább haladtunk.Fél óra múlva 20 kilóméterrel voltunk mohács előtt.Én már kínomban az ablakot vertem mert majd be hugyoztam attól a szar monstertől.Mohács után 1-2 kiklóméterrel ált meg a busz miattam ahol végre könnyíthettem magamon.Tuti nem bírtam ki volna még Bajáig fél órát.Hosszú utazás után megérkeztünk a Szegedi Vadasparkba.Épp a minap vetettem fel a témát Fenyőnek , hogy állatkertbe menni kicsit gyerekes.Ő ebben eggyet is értett ,de hozzá tette h ennek ellenére rohadtul élvezi és ez így is van mi is roghadtul élveztük:DIgazából úgy néztük az állatokat mintha mos lennénk állatkertbe először vagy mintha életünkben nem láttunk volna állatot, még macskát sem.Nah de jóból is megárt a sok felszállás a buszra és elindultunk valmi malomhoz.Napon olyan 30 fok körül lehetett. A busz napon parkolt és nagy örömmel vettük tudomásul , hogy nincs légkondi:)Fél órás busz út következett a fent említtett ótvar putris faluba.Nem is az a baj h 1 falu ótvar putris mert van ilyen de bazmeg majd meg sültünk a buszon .Odértünk a falu lélek száma nagyjából 10 lehetett. És mi miatt mentünk oda? 1 malom miatt ami nem működött.Fél órát ültünk az árnyékba mire megjött a malom idegenvezetője.Régebben biztos mindenki nézte a Magnum című tv sorozatot hát a tagnak aki jött pont olyan stílusa volt mint a Magnumnak kivéve h szuzukival jött lófarokba volt fogva a haja és össz vissz 2 foga volt.Jah valmit kihagytam rohadt unalmasan tudott beszélni a malomról Egyáltalán ki faszt érdekel 1 malom?nah mind1 képzeljétek el azt a jellenetet h 1 kb 10 négyzetméteres( és akkor még lehet sokat mondtam) helyen áll az egész osztály ez a 2 fogúgyerek magyaráz h mikor hogy dőlt össze a malom és közben az 1ik ajtónál 1 lóra leszünk figyelmesek kiderűlt ,h megérkezett az 1ik spanja lóháton.Hát majd beszartam a röhögéstől:Dmiután üdvözölték 1mást folytatódott a roppant izgalmas előadás.Hál isten ennek is vége lett és célba vettük a közelben lévő kocsmát itt kb 3 perc alatt öszetűzésbe kerültünk a helyiekkel akiknek az volt a bajuk h nem csuktuk be magunk után a wc ájtót az össze tűzéés miatt késtünk a találkozórol és a busz elindult nélkülünk szerncsére pont 1iránjyba tartottunk és összetalálkoztunk:Dfel a buszra újjab fél óra szauna de szegeden vagyunk végre 1 kis közös belvárosnézés után elindult a szabad program .Sok időt vesztettünk a malomnál ezért csak másfél óránk volt. Nos én ezalatt elszórakoztam a fruzsi fényképezőjével.Ez azt takarja h ahány jó segget láttam azt mind lefotóztam:dNem nem vagyok beteg csak kicsit unatkoztam.Nem mondjátok, hogy ezt nem adjátok?:illetve célbavettük mekit alhol rettenetesen bekajáltunk. Ezek után már csak arra volt erőnk h vegyünk 1 sört és kiüljünk a Tiszapartra.Itt sok gondolat megszületett a fejünkbe, hogy este mi is fog történni.Ebből csak 1 dolog valósult meg, az hogy offon leszünk:DViszzakeveregtünk a találkahelyre és 1 újabb izzasztó busz út végén végre megérkeztünk Kistelekre.elfoglaltuk a szállásunkat és ebben az volt a legjobb, hogy végre letusolhattunk.Egy kollégiumban voltunk ahol 9 kor kapuzárás volt....Ezt inkább nem kommentálnám.Gyorsan elmentünk a 'város' egyetlen nyitvalévő boltjába ahol pár biztosúr társaságában sikerült némi üveges szőlőléhez és kísérőkhez jutnunk.Vissza a kolégiumba ahol ksi készülődés után neki indultunk 1 estének . 1 estének ami így utólag felejthetetlen:) Ökrössel és Márióval ha jólszámolom összesen 3 üveg szőlőlevet ittunk meg. Majd nekiálltunk egy Kanadai speciális öregnek nah itt már úgyéreztem kezdődnek a gondok.Meglepő volt számomra osztályfőnökünk és helytessének toleranciája.Nem semmi műsort levágtunk ennek ellenére ők ezt tűrték.11 körül megérkezett a szobába Fruzsi aki lehívott minket a női szintre ahol vizipipával kecsgtettek minket.Természetesen mi nemet mondtunk pipára mert egészséges okos fiatalemberek vagyunk,de azért lementünk megnézni őket h szívják.A lányok szobájában tető pontjára hágott a hangulat.Elég fura volt így látni olyan embereket, akik hétről hétre jobbnál jobb dolgozatokat írnak és sokat tanulnak.Fura volt , hogy még nekik is sikerült ennyire ellazulniuk és jól érezni magukat, de ezt szerintem senki se bánta és így volt jó.Egyszercsak kaptuk az infót h az osztályfőnök közelít ezért gyors pipaoltás volt.Mikor az osztályfőnöknő belépett a szobába körbeszagolt és megkérdezte min ez a gyertyaszag.Úgy éreztem nekem kell felelnem és úgyéreztem csak az igazságot mondhatom.Ránéztem és büszkén kijelentettem , hogy gótok vagyunk és gyertyával áldozunk.Nem tudom miért találta ezt ennyire viccesnek, de elég csúnyán kinevetett:(Nha mind1 gyorsan távozott.Ezek után fura dolgok vették kezdetüket.Bilincsbe kerültem:| Először Rékával majd Mártival.Persze önként mentem bele a fogságba:)Tovább pörgött az este sikerült még ezt azt összekortyolnunk,de történt 1 baj.Mártival össze voltam bilincselve és elveszett a kulcs:D SZerencsére nem voltam olyan állapotomban h idegrohamot kapjak, ezért 'tűrtem' a fogságot.Valahogy sikerült visszekeverednem nekem és rabtársamnak a szobámba.Itt még Ökrös és Márió temeg társaságát élvezhettük.Nemsokkal később olyan dolgok történtek amiket úgy érzem nem kéne felraknom a blogomra a hozzám közelálló személyek tudják miről van szó akimeg nem az így járt:)Az éjszaka közepén végülis sikerült kiszabadulni a bilincsből. El nem hiszitek hol volt a kulcs!A farzsebemben.....:DAzthiszem ez mindent elmond az éjszakai állapotomról.Ki nem feljecsem, még az este elején Fruzsinak sikerült 1 nagy pohár vodka gyömbérnek tűnő cuccot az ágyam mellé önteni:DEz olyan ragadós tócsát hagyott maga után h reggel töbször is bele ragadtam és meggátolta a szobában voló közlekedést.Reggel elég nehezen ment az ébredés:Selőször fölébresztett valaki aki azthiszem átmászott rajtam,de sikerült gyorsan visszaaludnom.Nem kellet volna ugyanis nemsokára megérkezett 2 szobatársam Ökrös és Ármin akik ,űanyag kanalakat vertek ilyen szar műanyag edényhez .Isszonyat idegestő hangja volt:@Ők könnyen voltak 1 órát nem aludtak ,de én kurva álmos voltam!Hallotam h a folyosón voltak, ezért utánuk kiáltottam: Ökrös gyere ide 1 pofonért!A reakció 1 ismerős nevetés volt az a nevetés aki tegnap este a ányok szobályában kinevetett.Az osztályfőnök volt.A vállammal a falat csekély mértékben súroltam.Csak így sikerült kimennem a folyosóra, ahol már vártak.Az ofő rámnézett és 1 roppant felesleges kérdést tett fel:
Tamás, maga másnapos?
Erre én: dehogy is tanárnő!:|
Ofő :akkor csináljon 1 cigánykereket!
Én: de világ életemben nem tudtam cigánykerekeni:S cserébe azonban nagyon jól bukfencezek!
Ofő:akkor lássunk 1 bukfencet!
És megindítottam.Képzeljetek el 1 hetven éves tigrist aki el akar kapni valmit miközben azt se tudja hol van.Nos eme tgris bukfent fodulása közben az oldalammal csúnyán meghúztam a falat.Végül is sikerült felálnom belőle és ezzel bebizonyítottam az Ofőnek h másnaposság jele sem mutatközik rajtam:D(*)Következő probléma , hogy reggelit kellet szereznem.Május 1-e volt ezért azon a lepra helyen minden zárva volt. El kellet gyalogolnunk a falu másik végébe ahol 1 benzinkútnál végre 2 sajtburgerhez jutottam.Életmentő volt.Kicist lekésve a buszindulást, de végülis eljutottunk Ópusztaszerre, ami tényleg nagyon szép meg érdekes és sokat lehet tanulni őseink életéről, de abban a helyzetben csak az izgatott h találjak 1 ágyat ahol minimum napig tudok aludni.Csak annyira volt erőm , hogy 1 fa árnyékában ücsörögjek 1 tó partján, és halgassam hogy Dávid latinamerikai szappanoperát csinál a tőban elő kis halak életéből.2-3 óra múlva Elindultunk szegedre ahol ebéd várt minket.Miután túl voltunk rajta jött a szokásos szegedi program. Sör---->Tisza.EZek után fölszáltunk a buszra és haza jöttünk. De már a Tisza parton megbeszéltük: ez 1 rohadt jó osztály kirándulás volt.Úgy maragtam volna még 1 hetet és lehet még akkor sem untam volna meg jótt tett 1 kis levegőáltozás. Élveztem a társaságot, jól érzetem magma és mindent amit megtettem nem bántam meg meg tenném megint mert sztem tök jól sikerült minden:);)Hát ennyi volt az osztálykirándulás cenzúrázva dióhéjban.Újabb felejthetetlen élményekkel gazdagodtunk:) köszönöm az olvasást sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése