2010. július 11., vasárnap

Mostanság, fishing,

Nem tegnap volt az amikor utoljára írtam a blogra.Persze ennek is meg volt a maga oka.El volt baszva a kedvem rettentesen, meg azért annyira sok időm sem volt,de tök mind1 most összeszedtem amgam és újra elkezdek mesélni:PLapozzunk vissza 3 hónapot.ki emlékszik mi volt 3 hónapja?:Dnos én csak annyira h éppen közeledett az évvége és az olyan emberek akik egész évben basztak a tanulásra azok hajtottak a jobb jegyért szídtájk a tanárokat és mindenhol javítani akartak.Ezen büszke diákok táborát gyarapítottam én is.Nem lenne elég az évvégi stressz az embernek ha jöna baj csőstül jön.Tudjátok 8 éve focizom a Pmfc-ben és imádom magát a focit és a csapattársaimat is.Én melletük nőttem föl, minden héten együtt edzünk és egymásért hajtunk a pályán.De történt 1 sajnálatos dolog.Nagyon úgyéreztem Hogy igazságtalanság ért és ezért 8 év után otthagytam ezt a társaságot.Iszonyúan nehéz napok voltak és iszonyú nehéz döntés volt, de nem bántam meg mert tudom magamról hogy h eltűrtem volna azt hogy az események irányítsanak és nem én azokat, akkor nem lennék az aki vagyok.Szerencsére nagyon gyorsan találtam csapatot ahol tárt karokkal várnak,de hogy a jövő mi lessz arról fogalma sincs.Hál istennek az események úgy alakultak hogy holnap újra a Pmfcnél tudom elkezdeni a felkészülést a réggi megszokott hangulatba és aminek még jobban örülök , hogy Bazsi is visszanéz velem az edzésekre nosztalgiázni és én meg megmutatom neki miben kell még fejlődnie:P:D1 szó mint száz ezért voltam év vége felé lelombozva és nyár első pár napjában,de aztán történt valmi.Valmi ami megint felejthetetlen lett.Ez volt a Fishing!Nekem ez volt az első amin ottvoltam végig.Nemgondoltam volna ,hogy ilyen fárasztó és jó lessz egyszere,de el is kezdeném a storyt.Még jól emlékszem a napra.Június 15 A szokásos házigazda Máté felhívott h letudnék-e menni Orfűre segíteni rendetrakni a nyaralóban,én persze igent mondtam rá.Délután el is indultunk Dávid ,Dani ,Máté és Én.Megérkeztünk a nyaralóba és nekiálltunk a munkának.Csempepakolás és hasnlók vártak ránk fél óra altt végeztünk is és a nyaralót felkészítettük a teljes pusztulásra ami várt rá, ezután msszív sörözésbe keztünk és már akkor megéreztük azt a hangulatot azt a szbadságot ami ránk várt a köveztkező 5 napban.A terv az volt hogy csütörtökön megyünk le kb 10en, amikor a koncertek kezdődnek.De nem így lett az előbb elmlített társaság beszáltt a báttyám kocsijába és nekindultunk. 1. megálló itallerakat: csak 2 tálca sör. 2. megálló tesco: iszonyú mennyiségű tömény és kísérő.persze a 2 közti utat nem bírtuk ki sörözés nélkül. Volt 1 elég kínos és vicces pillanat. Épp a tecso felé haladtunkmikor 2 lány mellet haldtunk el. Én a lehúzott ablakon kiordítottam h: HÚSSZÉT A PÍCSÁÁÁD! Ez mind vicces volt meg laza csak az volt a baj , hogy 10 méter múlva pirosat kaptunk....Gyorsan felhűúztam az ablakot és az ülésembe sűlyedtem.Persze a többiek szarrá röhögték magukat rajtam...nah de tök mind1:PLeértünk Orfűre és elfoglaltuk a nyaralót.És elkezdődött az amit 1 szóval úgymondanék h OFF. Minden ital minden mennyiségben 1x csak arra emlékszem h meztelenül zuhanok bele a tóba a következő kép hogy a fűben a papucsaimat elhagyva kullogok vagyis inkább mászom a nyaralóhoz.Állítólag 1 sorompónál találtak meg ott aludtam a fürdés csak ez után jött.Állítólag engem is elkapott a hányással és rosszul léttel járó orfűi vírus ami Fishing ideje alatt sok hozzámhasonló gyenge immunrendszerű fiatalat ledöntött a lábáról.A reggeli ébredés se volt semmi. 1 kanapén talált a reggel az 1 dolog amint észrevettem h eltörtem valhogy az órám. a 2. a teraszról beszűrődő fény volt.Ezt megcéloztam.Danci ült kint a teraszon és ahogy meglátott nevetni kezdett.A kérdésemre csak úgy felet h menjek be a fürdőbe a tükörhöz.Ilyenkor nem nyújthatok valami szép látványt,de akkor....kezdjük ott a homlokomra nagy betűvel fel volt írva h: FASZ és 1 nagy adag pénisz a szám szélére volt rajzolva de ha ez nem lett volna elég Dávid és Máté kiszívta a nyakamat. Bazmeg....Ennyire nekem még sose fájt a fejem. Durva volt...nagyon durva....Még azon reggel Danci összeveszett az egyik ajtóüveggel és Dávid segítségével azt 1 laza nyakmozdulattal megsemísítette.Látványos volt de valahogy pótolnunk kellet az üveget,úgyhoyg 2 napig üvegest szerveztünk.A nap további része azzal telt h összeszedjem magam és hogy üdvözöljem a srácokat akik csak csütörtökön jöttek le.eléggé megtelt a nyaraló és estére jó is lett a hangulat, de én csak 1 dolggal voltam elfoglalva.Azzal h rohadt szarul vagyok.De wezt is lekűzdöttem bulizni akartam az nap ese és ezt meg is tettem , zsigerből piáltam a többiekkel és indultam neki a bulinak.Nos az időnk az elég szar volt szószerint esett 1 keveset,ezért el is áztam nah de ahoyg beértem Fishing területére az első és 1etlen megálló Jäger-bár volt.Itt hatalmas buliba kezdetem és összefutottam pár ismerőssel.De volt 1 nagyon kínos pillanat. Gondolom nem én vagyok az első aki részegen elesik ,de most nekem sikerült akkoráta friss csúszós sárba a vadi újj világos gatyám egyből besőtétült, de tudjátokmit? LESZARÓS a buli ment tovább...4-5 felé visszataláltama nyaralóba, ahol fazijék olyan rakétváljátszottak ami még a holdnális tovább repíti utasát,ebbe a játékba én is beszálltam és gyorsan újj erőre kaptam.de olyan 6kor végleg bepunnyadtam és következett az alvás.Másnap a danci faterja hazavitt minden Leőweyst emrt a suliba bizonyítványosztás volt én azonban míg a többiek a bizonyítványukért álltam sorba újra élveztem az otthon kényelmét ami Orfűhözképest maga a paradicsom volt.A nyaraló kb9 személyes volt mi kb 12en voltunkrá sőt néha többen a legnagyobb létszám 16 fő volt. Az ember megtapasztalta mit is jelent a saját ágy és hogy milyen lehet amikor félholtam tömegsírba temetnek nembeszélve hogy minden 1es személelemértmeg kellet kűzdeni, ilyenkor jut az embernek eszébe hogy milyen jó amikor anyu otthon ebéddel vár nem kell megszerezned megvédened a többiektől elkészítened majd biztonségban elfogyasztanod. Hát igen farkastörvények voltak...nem szaroztunk amit találtunk megettük.Pár ínyencség orfűről: lekváros háztartási keksz, lekváros virsli vagy az örök klasszikus a májas kenyér baksai kolbássszal néha kerül megelg étel az asztalra de nagyjából ezen éltünek.térjünk vissza a péntek estéhez.A városban felvettük Fenyőt és Nikit és velük együtt tértem vissza a nyaralóba.A program megint az volt.Pia --->Fishing.Nos hölgyeim van 1 nagyon rossz hírem.Megnősültem.Tudom most sokan szomorú lettek dehát ez van:S A másik érdekes dolog hogy ezen az éjszakán ELVESZTETTEM...Mármint a fejem.Ti perverzek mindig csak arra tudod gondolni...cöcöcö!Szóvala fejvesztés után már nem volt gátlás és elindultam a lejtőn de úgy izomból.Másnap reggel ismét 1 tömegsírban ébredtem de volt valami furcsott.a Danci Apukája feküdtt melletttem:|:D:Dbeszarás:DHogy hogy került oda azt nem tudom nem kérdeztem meg de gyors elszórt 1-2 poént és én ismét visszaszédültem a kómába.A nap nagy része ismét a túlélésről szólt.Mindenki menekült a házigazda úr elől,na nem azért mert nem szeretjük , hanem azért emrt iszonyú kupi volt a házban és Máté mindenkit arra ösztönzött kicsit csiccsentős állapotbba hogy rakjon rendet. A következő volt a szöveg, ami azóta már szállóigévé vált:'BASSZUK ÖSSZE A KECÓT,MINDENKI CSAK A SAJÁTJÁT, AKKOR REND LESSZ'.Ez azt jelentette, hogy rakjunk rendet a házban mindenki csak a saját cuccát rakja el és akkor nem lessz ilyen káósz.Miiközben kitartóan ezt a szöveget mondogatta az 1ik kézfejét a másik tenyerébe csaokodta mint aki fizetésre vár vagy én nem is tudom...Ez tette az egészet KURVAVICCESSÉ:DJa meg persze a komoly fej amit vágot hozzá.Utolsó nap utolsóeste. Rengeteg előadó volt a koncertsorozaton, de én 1 koncertre nem jutottam el ,mert mire odaértem annyira káó voltam.Utolsó nap megkértem a többieket vigyenekmár el 1 koncertre. Ebből az lett hogy Brains utolsó 10 percét végigbukdácsoltam a sáros domboldalon és hazamentem ahol piáztam tovább...Te atya világ.A végkimerülés határán voltam Szerencsére Niki májgaluska levese életettmentett reggel 6kor.3 nap alatt elfogyott 6 tálca sör éssokan kívánták még.Mintha az égből 1 anygal jelent volna meg Danci édesapja emgjelent a ház előtt és leszórt minket 5 sörrel:Dde jól esett.Ezután következett a kecó összebaszása.Én nem vagyok 1 finnyás gyerek, de ilyen gusztustalan kajamaradékos piás mocskos büdös dolgokat még nem láttam, aki meg nem volt ott az ne is akarjon.szép lassan letisztult a nyaralóés én a vasárnap este 6 órás busszal hazjutottam.Amikor újra kénylesen a saját ágyamba aludhattam a 7. menyországban jártam.Most amikor írom a bejegyzést 1 ugyanilyen hét végén vagyok szülők 1 hétig messze jártak éskb fél óra múlva itthon lesznek dél óta( szombati afterpartyvége) takarítok,kb 2 órát aludtamés 1 hete pizzán és egyéb szarokon élek mintha újra Fishingen avgy sítáborba lenék csak most az én otthonom a szállásés atársaság folyamat cserélődik.Brutális volt,de nem baj zajlik a nyár és holnap kezdődnek az edzések .Nagyon vártam már remélem most tényleg megmutathatom mit tudok,de persze előtte végigszurkolom a Vb döntőt. Remélem mindenki szurkol a spanyoloknak;) Köszönöm az olvasást remélem jól szórakoztatok ígérem ezentúl nem lesznek kihagyások legalábbis ilyen nagyok nem, ja és remélem tetszik a blog új stílusa:P pápá!(K):)

2 megjegyzés:

  1. arra emlékszem, mikor apámmal aludtunk. Ott voltál te, a Niki, apa, én, és a Fenyő:D:D És az ajtó előtt meg ott aludtak a Faziék. ez a Fishing.. áá.. NAGYON NAGY VOLT:D jól leírtad!

    VálaszTörlés
  2. na ezek szerint még nem elejtettél el magyarul:P igen elég parádés volt az az ébredés:Dköszi az elismerést:)

    VálaszTörlés